Немає чарівних адвокатів чи юристів, які можуть вирішити цю проблему замість Вас без Вашої участі. Якщо хтось обіцяє, що Ви заплатите фіксовану чи щомісячну суму і «Вашою справою займеться юрист, а Ви забудете про неї, і нічого не будете сплачувати МФО» — це відверта брехня. Ми кожного дня отримуємо скарги на таких горе-юристів, яким люди місяцями (а дехто і роками!) платили щомісячні суми, і все марно.
По-перше, юристи не розпоряджаються коштами клієнтів, і ніхто не буде сплачувати кошти МФО замість Вас. Сплачувати чи ні, коли і скільки – рішення маєте приймати тільки Ви. Звертаю увагу: більшості юристів не вигідне врегулювання, тобто вирішення проблеми клієнта. Оскільки коли вона вирішена, вони більше нічого не отримають. За цим принципом деякі юркомпанії пропонують «абонентське обслуговування» за спілкування з МФО чи переписку, але на практиці ніхто нічого не робить, щоб клієнт продовжував платити за таке «щомісячне» обслуговування. Ніхто не зацікавлений у вирішенні цієї проблеми більше за Вас!
По-друге, вести переговори по телефону з рядовими працівниками МФО, які телефонують Вам, ні адвокат ні поважаючий себе юрист – не будуть. Оскільки працівники колл-центрів МФО – це юридично некваліфіковані, морально деградовані, низькоінтелектуальні особи в основному без юридичної освіти, з якими розмовляти немає жодного сенсу (у тому числі і Вам) і які не приймають ніяких рішень щодо Вашого боргу, окрім тих, що прописані в їх типових інструкціях. Перед очима цих працівників висять типові інструкції, вони проходять тренінги і в результаті навіть самі перестають розуміти, які нісенітниці несуть.
Наприклад, одна клієнт –дідусь 75 років — нам розповів, що працівник колл-центру МФО порадив йому позичити гроші на погашення кредиту у батьків! «Пішов я на цвинтар, постояв, поплакав, — грошей не дали» — резюмував дід.
Тому юристи, які пропонують взяти на себе переговори з МФО по телефону насправді або взагалі не розмовляють з ними, або доручають це своїм підлеглим помічникам чи стажерам – студентам найнижчої кваліфікації, які недалеко відійшли від колекторів і не в змозі вирішити Вашу проблему, бо не мають ні достатніх знань права, ні досвіду.
По-третє, працівники МФО і колекторських контор ОБМАНЮЮТЬ Вас та інших боржників і несуть юридичні нісенітниці, які тим не менш здатні Вас налякати, але не мають нічого спільного з реальністю. Вони вивідують відомості, які можуть Вам зашкодити, а Ви і самі не зрозумієте, що вибовтали зайве. Спілкування з ними – це суміш неприємного з некорисним. Навідмінно від усного, у письмовому порядку відповіді пишуть більш кваліфіковані працівники і намагаються грубо не порушувати законодавство, тому що в іншому разі це можна буде використати проти них у суді. Тому спілкування з ними треба переводити в офіційне письмове русло і посередники Вам у цьому не знадобляться.
До відома: На які дії мають право колектори?
По-четверте, вести переговори по телефону з рядовими працівниками МФО шкідливо тому, що це збільшує суму боргу до виплати. Наш досвід роботи з 2012 року з банками та МФО показує: клієнти, які ведуть регулярні переговори з кредиторами по телефону, ПЛАТЯТЬ БІЛЬШЕ тих, хто не веде ніяких переговорів і взагалі не виходить на контакт без допомоги адвоката.
ВИСНОВОК: якщо Ви хочете врегулювати проблемні кредити найдешевшим способом Вам і Вашим родичам (друзям, колегам) необхідно ПОВНІСТЮ ПРИПИНИТИ БУДЬ-ЯКЕ СПІЛКУВАННЯ З ПРАЦІВНИКАМИ МФО І КОЛЕКТОРСЬКИХ КОНТОР БЕЗ ДОПОМОГИ АДВОКАТА, ПЕРЕНЕСТИ ВСІ КОНТАКТИ З НИМИ ТІЛЬКИ У ПИСЬМОВУ ОФІЦІЙНУ ФОРМУ І НЕ ШУКАТИ
«ЮРИСТІВ-ЧАРІВНИКІВ», ЯКІ ПООБІЦЯЮТЬ ВЗЯТИ ВСІ ПЕРЕГОВОРИ НА СЕБЕ, АЛЕ СКОРІШ ЗА ВСЕ, НЕ ЗРОБЛЯТЬ НІЧОГО.
Коли Ви будете фінансово готові сплатити частину боргу, щоб позбавитись іншої – переговори треба провести через адвоката один раз або двічі, але не постійно. Будете говорити, спілкуватись, переписуватись постійно – не буде Вам знижки!!! Це найчастіша помилка, яку роблять позичальники та їх родичі!!! Фахівці чекають на ваш дзвінок АО «Рябініна та Переверзєва» готові допомогти !!!