Немає чарівних юристів, які можуть вирішити цю проблему замість Вас без Вашої участі. Якщо хтось обіцяє, що Ви заплатите фіксовану чи щомісячну суму і «Вашою справою займеться юрист, а Ви забудете про неї, і нічого не будете сплачувати МФО» — це відверта брехня. Ми кожного дня отримуємо скарги на таких горе-юристів, яким люди місяцями (а дехто і роками!) платили щомісячні суми, і все марно.
По-перше, юристи не розпоряджаються коштами клієнтів, і ніхто не буде сплачувати кошти МФО замість Вас. Сплачувати чи ні, коли і скільки – рішення маєте приймати тільки Ви. Звертаю увагу: більшості юристів не вигідне врегулювання, тобто вирішення проблеми клієнта. Оскільки коли вона вирішена, вони більше нічого не отримають. За цим принципом деякі юркомпанії пропонують «абонентське обслуговування» за спілкування з МФО чи переписку, але на практиці ніхто нічого не робить, щоб клієнт продовжив платити за таке «щомісячне» обслуговування. Ніхто не зацікавлений у вирішенні цієї проблеми більше за Вас!
По-друге, вести переговори по телефону з рядовими працівниками МФО, які телефонують Вам, ні адвокат ні поважаючий себе юрист – не будуть. Оскільки працівники колл-центрів МФО – це юридично некваліфіковані, морально деградовані, низькоінтелектуальні особи в основному без юридичної освіти, з якими розмовляти немає жодного сенсу (у тому числі і Вам) і які не приймають ніяких рішень щодо Вашого боргу, окрім тих, що прописані в їх типових інструкціях. Перед очима цих працівників висять типові інструкції, вони проходять тренінги і в результаті навіть самі перестають розуміти, які нісенітниці несуть.
Наприклад, один клієнт – чоловык 60 років — нам розповів, що працівник колл-центру МФО порадив йому позичити гроші на погашення кредиту у батьків! «Пішов я на цвинтар, постояв, поплакав, — грошей не дали» — резюмував чоловік.
Тому юристи, які пропонують взяти на себе переговори з МФО по телефону насправді або взагалі не розмовляють з ними, або доручають це своїм підлеглим помічникам чи стажерам – студентам найнижчої кваліфікації, які недалеко відійшли від колекторів і не в змозі вирішити Вашу проблему, бо не мають ні достатніх знань права, ні досвіду.
По-третє, працівники МФО і колекторських контор ОБМАНЮЮТЬ Вас та інших боржників і несуть юридичні нісенітниці, які тим не менш здатні Вас налякати, але не мають нічого спільного з реальністю. Вони вивідують відомості, які можуть Вам зашкодити, а Ви і самі не зрозумієте, що вибовтали зайве. Спілкування з ними – це суміш неприємного з некорисним. Навідмінно від усного, у письмовому порядку відповіді пишуть більш кваліфіковані працівники і намагаються грубо не порушувати законодавство, тому що в іншому разі це можна буде використати проти них у суді. Тому спілкування з ними треба переводити в офіційне письмове русло і посередники Вам у цьому не знадобляться.
По-четверте, вести переговори по телефону з рядовими працівниками МФО шкідливо тому, що це збільшує суму боргу до виплати. Наш досвід роботи з 2012 року з банками та МФО показує: клієнти, які ведуть регулярні переговори з кредиторами по телефону, ПЛАТЯТЬ БІЛЬШЕ тих, хто не веде ніяких переговорів і взагалі не виходить на контакт без допомоги адвоката.
ВИСНОВОК: якщо Ви хочете врегулювати проблемні кредити найдешевшим способом Вам і Вашим родичам (друзям, колегам) необхідно ПОВНІСТЮ ПРИПИНИТИ БУДЬ-ЯКЕ СПІЛКУВАННЯ З ПРАЦІВНИКАМИ МФО І КОЛЕКТОРСЬКИХ КОНТОР БЕЗ ДОПОМОГИ АДВОКАТА, ПЕРЕНЕСТИ ВСІ КОНТАКТИ З НИМИ ТІЛЬКИ У ПИСЬМОВУ ОФІЦІЙНУ ФОРМУ І НЕ ШУКАТИ
«ЮРИСТІВ-ЧАРІВНИКІВ», ЯКІ ПООБІЦЯЮТЬ ВЗЯТИ ВСІ ПЕРЕГОВОРИ НА СЕБЕ, АЛЕ СКОРІШ ЗА ВСЕ, НЕ ЗРОБЛЯТЬ НІЧОГО КОРИСНОГО. Вам потрібен захисник, який буде комплексно займатись закриттям, оскарженням ваших боргів, наприклад Адвокатське об’єднання «Рябінін, Переверзєв та Партнери»
Коли Ви будете фінансово готові сплатити частину боргу, щоб позбавитись іншої – переговори треба провести через адвоката один раз або двічі, але не постійно. Будете говорити, спілкуватись, переписуватись постійно – не буде Вам знижки!!! І адвокат Вам не допоможе!!! Це найчастіша помилка, яку роблять позичальники та їх родичі!