Особенность этих правоотношений является:
1. Есть специальный орган по защите прав потребителя.
2. Как показывает практика — 80% дел удовлетворяются судами.
3. Судебный сбор не платиться.
4. Можно подавать иск по месту проживания Истца.
5. Одновременно рассматривается вопрос о взыскани морального ущерба.
Чернігівське обласне управління по захисту прав споживачів
14005 м. Чернігів, пр. Миру, 49-а
Скарга
Між мною, Особаом Євгеном Юрійовичем та ТОВ «Інтервей» укладено 2 договори на надання консультаційних послуг на загальну суму 3400,00 грн. 2100,00 грн за договором від 16 лютого 2015р (Договір 1). та за договором на 1300,00 грн від 27.04.2015р. (Договір 2)
Відповідно п.1.1. Договору 1, Виконавець зобов’язується надати замовнику інформаційно- консультативні послуги, обумовлені Договором.
Відповіднно п. 2.1.2.Виконавець зобов’язаний надавати інформаційно – консультативні послуги з питань отримання тимчасової візи для іноземців, правил та процедур посольства країни видачі візи.
Згідно п.2.1.3. – надавати інформаційно – консультативні послуги з питань інтерв’ювання Замовника в консульській установі.
Відповідно п.3.1.2., Я виконав свій обов’язок щодо оплати послуг.
Відповідно п. 4.2. я сплатив 1000,00 грн., надав необхідні документи, а Виконавець взяв зобов’язання щодо підготовки документів на оформлення візи.
Після передачі документів та сплати послуг, співробітник ТОВ «Інтервей» ОСОБАМ.А. запевнив мене, що все добре та незабаром я отримую візу та роботу в Польщі. Після підготовки документів, відповідно умов договору я сплатив ще 1100 грн, ОСОБАМ.А. передав мені пакет документів для поїздки до посольства. Я приїздив до посольства Польщі у м. Київ для підтвердження того. що я маю намір отримати отримати візу. До речі, ОСОБАМ.А. навіть не надав достовірної інформації щодо місцезнаходження посольства.
Всупереч твердженням ОСОБА М.А., 12 березня 2015р. мені прийшов формуляр на якому видається рішення про відмову у видачі національної візи, в котрому було зазначено, що відмовлено, через те, що під час процедури оформлення національної візи подано анкету, або долучено до неї документи, які містять неправдиві дані або фальшиву інформацію, або під час процедури оформлення національної візи подано неправдиву або приховали інформацію, або з метою використання як автентичний, підроблено документи, чи використано їх як автентичний, або не обґрунтована мета або умови подорожі.
Я свої документи не підроблював. Надав правдиву інформацію. В консульстві мене повідомили, що відмова надана саме через неправильно оформлені документи, та в документах знаходиться багато виправлень.
Отже, якщо я надав свої справжні документи, надав достовірну інформацію, то відмова зумовлена неналежним виконання виконавцем своїх обов’язків.
Співробітник ТОВ «Інтервей» ОСОБАМ.А. погодився з цим, та запропонував укласти ще один договір (Договір 2) і що с другого разу він виконає свій обов’язок належним чином. Він погодився зменшити суму оплати його послуг ,а саме 1300, 00 грн,.
27 квітня я з ТОВ «Інтервей», представником якого знову був ОСОБАМ.Н. уклав договір про надання консультаційних послуг. Одразу сплатив 1300,00 грн, передав необхідні документи, Знову прийшло запрошення до посольста Польщі у м. Києві, підтвердив свій намір отримати візу і знову отримав 08 червня 2015р. формуляр на якому видається рішення про відмову у видачі візи з тих самих причин, а саме:
під час процедури оформлення національної візи подано анкету, або долучено до неї документи, які містять неправдиві дані або фальшиву інформацію, або під час процедури оформлення національної візи подано неправдиву або приховали інформацію, або з метою використання як автентичний, підроблено документи, чи використано їх як автентичний, або не обґрунтована мета або умови подорожі.
В консульстві мене повідомили, що відмова зумовлена неправильним заповненням документів, та великою кількістю виправлень в документах.
В обох ситуаціях всі документи підготовлювалися співробітниками ТОВ «Інтервей».
В обох випадках я надав справжні документи, особові неправдиві дані не надавав.
Представник ТОВ «Інтервей» неналежним чином виконав зобов’язання щодо надання інформаційно- консультативних послуг щодо отримання візи, роз’яснення правил та процедур посольства Польщі.
З вини ТОВ «Інтервей» його співробітника ОСОБА М.А. двічі було подано документи для оформлення візи до Польщі неналежним чином, з виправленнями та помилками.
Відповідно ст.. 906 ЦКУ, Збитки, завдані замовнику невиконанням або неналежним виконанням договору про надання послуг за плату, підлягають відшкодуванню виконавцем, у разі наявності його вини, у повному обсязі, якщо інше не встановлено договором. Виконавець, який порушив договір про надання послуг за плату при здійсненні ним підприємницької діяльності, відповідає за це порушення, якщо не доведе, що належне виконання виявилося неможливим внаслідок непереборної сили, якщо інше не встановлено договором або законом.
Вважаю, що Виконавець неналежним виконанням своїх обов’язків завдав мені матеріальні збитки в розмірі:
2100,00 грн – оплата за Договору 1.
1300,00 грн – оплата за договором 2.
75,00 грн – кур’єрська доставка щодо оформлення віз за відправку документів за Договором 1.
75,00 грн – кур’єрська доставка щодо оформлення віз за відправку документів за Договором 2.
2400,00 грн – за витрати на правову допомогу за договором про надання правової допомоги.
400 грн – за витрати на проїзд до м. Києва та назад (двічі).
565,00 грн – консультаційні послуги на умовах припейд.
177,00 грн. – страховий платіж.
Загалом: 7092,00 грн.
Також мені завдано моральну шкоду.
Відповідно ст.. 1167 ЦПК, Моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.
Я мав намір отримати візу та роботу в Польщі, затратив значну кількість грошей, приклав зусилля, а через неналежне надання послуг ТОВ «Інтервей», все це пройшло марно.
В моєму закордонному паспорті вже є дві відмітки про те, що в наданні візи мені відмовлено. Шансів коли-небудь отримати візу в мене майже немає.
За той час, котрий я втратив (лютий-червень 2015 р.) мені неодноразово пропонували роботу, але я відмовлявся, розраховуючи на якісні послуги які мені пропонував ТОВ «Інтервей»
Мені прийшлося пережити певні душевні переживання.
Вважаю, що розмір нанесеної мені моральної шкоди оцінюється в 3000,00 грн.
Згідно ч.1 статті 4 ЗУ «Про захист прав споживачів»,
1. Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:
1) захист своїх прав державою;
2) належну якість продукції та обслуговування;
5) відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону;
6) звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;
Згідно ч.1 Статті 6, ЗУ «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
Виходячи з вищевикладеного,
Прошу: